Moje przemyślenia przed...

Kiedyś nie sądziłam, że domy łużyckie, których w Bogatyni jest tak wiele, są zabytkami. Patrzyłam na nie jak na wszystkie inne domy w naszym regionie. Nie wiedziałam, że mamy je tylko tutaj.
Ola

Kiedyś niewiele wiedziałam o domach przysłupowych. Myślałam, że są to zwykłe, stare domy. Wtedy byłam jeszcze mała i niewiele wiedziałam o życiu.
Klaudia

Kiedy pani powiedziała, że jedziemy na wycieczkę, ucieszyłem się. Ale jak oznajmiła, że do Działoszyna i Zgorzelca, trochę się zdziwiłem. Co można zwiedzać tak blisko domu? – myślałem. Pani zapewniała, że nie będziemy się nudzić. Tłumaczyła, że poznamy architekturę łużycką. Jadąc nie wiedziałem, co znaczy dom przysłupowy. Domyślałem się tylko, że chodzi o stare domy.
Łukasz

Wcześniej uważałem, że są to domy jak każde inne, niczym się nie różnią.
Kacper

Dla mnie przed wycieczką domy łużyckie były normalnymi domami stojącymi przy ulicy.
Marta


Od Bez tytułu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz