Moje przemyślenia po...

Teraz patrzę na nie zupełnie inaczej i wiem, że te domy są tak ważne dla nas i ludzi mieszkających w naszej gminie. Podziwiam ich wspaniałą architekturę i cieszę się, że na co dzień mogę je oglądać.
Ola


Teraz wiem, że to nie są tylko zabytki. Można w takich domach normalnie mieszkać. Można też je wyremontować i stworzyć wspaniałą atmosferę, tak jak w Zagrodzie Kołodzieja. Naprawdę trzeba dbać o takie domy i szanować je. Cieszę się, że mamy takie domy w Bogatyni. Bardzo mi się podoba architektura domów przysłupowych.
Klaudia

Kiedy byliśmy już na miejscu zobaczyłem prawdziwy dom przysłupowy. Był piękny, jego wnętrze również. Wysłuchałem pięknej legendy na jego temat. Muszę przyznać, że pani miała rację. Dom był przepiękny. Wprowadzał ciepły nastrój i klimat dawnych czasów. Nie chciało mi się wracać. To była udana wycieczka. Myliłem się myśląc, że będzie nieciekawie.
Łukasz

Po wycieczce zobaczyłem, że są to piękne, kilkuwieczne domy, które mają długą, wielką i ciekawą historię. Dowiedziałem się z czego są zbudowane i mogą stać się małymi hotelami, restauracjami.
Kacper

Teraz, kiedy poznałam ich historię, dowiedziałam się, że są to zabytki. Ja nawet nie wiedziałam, że mieszkam w domu łużyckim, który jest zabytkiem.
Marta

Od Nasze przemyślenia po...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz